woensdag 23 april 2008

De start

Ik heb zojuist een blog aangemaakt. Ik vind schrijven leuk, maar heb over het algemeen weinig tijd. Ik hoop dus maar dat ik regelmatig genoeg kan gaan bloggen. De titel van mijn blog is "Focussen en diafragmeren". Dat heeft, zoals de slimme lezer begrijpt, alles te maken met fotografie. "Helemaal goed, lezer", zou ik willen zeggen. Fotografie is een van mijn passies, zo niet míjn passie. Ik heb dat altijd als hobby uitgeoefend, maar ik ben dat nu aan het professionaliseren. Daartoe studeer ik aan de fotovakschool in Apeldoorn. Focussen is je aandacht ergens op gericht houden en diafragmeren is: 'door een klein gaatje' proberen alles scherper te zien. Bloggen over de wereld in een fotoperspectief. Dat gaat het worden. Ik ga er iets van maken!

Geen opmerkingen: