zaterdag 26 april 2008

De volgende stap

Vandaag weer een nieuwe stap gemaakt. Ja hoor, aan de slag met een tweede bericht. Het valt niet mee te focussen, want ik ben druk bezig met verhuizen. Alles loopt door elkaar, van oud naar nieuw, van het ene huis naar het andere. Inderdaad ik heb nu tijdelijk twee huizen. Als iemand toevallig geïnteresseerd is in wonen in Zwolle en een lekker groot huis ambieert voor niet te veel geld, dan kun je mijn huis kopen. Kijk maar even op Funda, het ades is Snavel van Emekamp in Zwolle. Maar goed, als computer- en fotofreak gaat de eerste aandacht bij verhuizen meteen uit naar de werkplek. Angstvallig heb ik mijn werkplek in het oude huis in stand gehouden, maar nu moet ik als eerste en nieuwe inrichten in het nieuwe huis. De plek is gevonden. Een nieuwe tafel voor computer en printers en dergelijke vandaag aangeschaft. Van de week de apparaten verhuizen zodat ik naadloos door kan aan met mijn bezigheden. Bezigheden als e-mailen, foto's bewerken, nu ook blogs schrijven en werkgerelateerde zaken. De meivakantie is begonnen, altijd weer een feest voor onderwijsmensen, en die vakantie wordt driftig besteed aan klussen in het nieuwe huis en afbouwklussen in het oude huis. Oké, dat was het weer voor nu.

Geen opmerkingen: