zondag 7 februari 2010

Weekendje weg in eigen land

Het was weekend en wat voor weekend... Zaterdag mocht ik werken, we hadden het jaarlijkse open huis op onze locatie Centrum. Altijd weer spannend hoeveel mensen er op af komen. En we werden niet teleurgesteld, er kwamen heel veel mensen. Ik heb ook heel veel positieve geluiden gehoord, men vond het prachtig. Het zag er allemaal goed uit en de collega's hadden hun best gedaan er iets moois van te maken. De nieuw aangeschafte smartborden worden niet alleen in de lessen goed gebruikt, ook op het open huis werden ze volop ingezet voor het doel waarvoor ze zijn gekocht: interactieve toepassingen!
Een overzichtje van de vernieuwde opzet van de hal: zonder marktkramen, open tafels en strakke vormgeving. Dat deed het heel goed. Ook de rest van het gebouw hebben we verder aangekleed in de sportsfeer en dat wordt erg op prijs gesteld.









Na het open huis vertrok ik naar Amsterdam voor een gezellig etentje met vrienden. Het weer was niet best, maar de weg naar Amsterdam was prima te doen. Uit verveling heb ik er een filmpje van gemaakt. Het geluid is gewoon de radio. Ik adviseer mijn lezers het filmpje niet helemaal uit te kijken, want aan het eind gebeuren er vreemde dingen op de weg :-(



Het etentje was reuze gezellig en omdat we bleven slapen haalde ik mijn auto de volgende morgen op uit de Apollolaan, waar hij de nacht had mogen doorbrengen. Helaas was mijn arme auto niet met rust gelaten en hadden onverlaten de boel opengebroken. Niets kwijt, wel schade. En al voor de derde keer. Ik word moe van misdaad.

En zo ziet je auto er dan uit. Treurig!

Geen opmerkingen: